15 år!


Tårtbakning på G! Första lagret var hallonsylt. Sen var det grädde, vaniljkräm och allt sånt.....


...och i i slutet var det ett sista lager med grädde!


..och såhär blev resultatet, haha! Kanterna blev kanske inte så fina, men vafasen, den va god iallafall!


Sen kom Astrid och hälsade på! Vi satte oss på altanen och tog oss en påskmust.


fin  pose där, AstaPasta!


Sen cyklade vi ser till kurtinen (typ en stor fotbollsplan) och träffade Siri (på bilden. cooling!), Elsa, Ebba och några andra tjejer!


Siri och Ebba :)

Den här dagen har varit super! Har precis ätit middag och är fett trött. Ska bara chilla lite ikväll för mina varbergs-buddys har lämnat mig alldeles ensam. Nääee, men dom skulle på en födelsedagsgrej hos en annan kompis. Har fått fina presenter som jag får visa nån annan dag! HEEEHEHEHEHEHHEHEHHE MOHAHAH nu är jag 15!!!!!!!!!!!!!
/Elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

Grattis Elinpelin!!! :)

2011-04-18 @ 19:09:10
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0