tjobapadoba



Hejhejhejhejhejheeeeeeeeeeeejjj.
Just nu är jag väldigt trött. Har haft so-prov idag, det gick bra! Och idrott. HAHAHAHA asså seriöst, det var så knäppt på idrotten. Vi hade orientering så vi for omkring i tanto och letade kontroller. En kontroll låg precis vid värsta stupet, så jag, Linn, Hanna och Joel började typ klättra mellan en bergvägg och ett staket. Där krälade vi fram i typ 10minuter utan att få syn på den där kontrollen, hahaha. Asså det låter tråkigt men det fett kul. Linn ba: aj, jag slog i min fot i staketet och nu har jag jätteont i lillfingret. Alla ba: ooooooooookejjj...
Iallafall, när jag kom hem så kom mormor och morfar ända från Varberg och käkade middag här. Dom ska vara här i helgen och imorrn ska vi typ på nån jazz-brunch på mosebacke eller nåt. Jag vet inte riktigt, men det blir säkert kul! :)
Nu ska jag sluta babbla om konstiga saker och sova. Eller nej, först ska jag läsa lite i min bok. Jag måste läsa klart den boken så att jag kan börja läsa en annan bok. Hah.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0