söndaggg

Gud va irriterad jag blir på min själv...igår kollade jag upp öppettider på onoff för att jag skulle gå dit och köpa en fjärrutlösare till min kamera. Jag gick dit, men dom hade den inte i lagret, men en kille tipsade om någon fotokungen-affär där dom definitivt skulle ha en fjärrutlösare. Han sa att jag skulle följa folkungagatan ganska långt och där skulle affären ligga. Jag följde folkungagatan långt. När gatan typ tog slut (utan att jag hade hittat stället) så gick jag in i nån kiosk och frågade om dom visste vart den låg. Och gubben ba "nämen asså den ligger långt borta vid medborgarplatsen". Precis där jag var från första början. Då tröttnade jag och åkte hem.

Idag kollade jag upp öppettider på en nikon affär på birger jarlsgatan. Det stog att det var öppet på lördagar så jag ba yes och gick till tunnelbanan. Men när jag kom till t-banan så kom jag på att det inte ens var lördag. Heh. Jag kommer aldrig få tag på nån jäkla fjärrutlösare för det är alltid nånting som går fel.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0