regningt är ordet



åh gud. nu har jag verkligen 0 bilder. Alla är suddiga och fula. Det bara regnar ute och har massa läxor som ska göras. Bööh! Nej men nu ska jag inte klaga. Jo föresten bara en sak till: min tandställning är dum. Den har gjort så att jag har fått en glugg mellan mina framtänder. Tanten på tandregleringen säger att det brukar bli så när tänderna flyttas. Så jag hoppas verkligen att det fixar sig sen!
Ikväll blev det ingen träning. Det regnar ute så då är det ju lite svårt att spela då, så den blev inställd. Istället ska jag plugga engenska glosor och dricka te. Kanske kolla på halv åtta hos mig också! Jag vet inte, jag kan inte hjälpa det, men jag älskar det programmet! :) Haha, ellehur Jonna?

/Elin


Kommentarer
Postat av: Jonna

JAAAAAAAA!

2010-09-15 @ 17:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0