mums



Här kommer två tips på två grejer som jag använder mycket.

SJP NYC parfymen!
Doftar satans gott måste jag säga! Köpte den i Boston när vi var där. Såå..om du ska köpa en parfym, köp den här! Hahahah gud va töntig jag e.

Oil-free Acne Wash! Den här köpte jag också i usa faktiskt. Fast det här stället låg typ 10min från Beverly Farms. Jag vet att det typ finns nästan exakt den här, men jag tror inte att precis den här finns i Sverige (eftersom det står NEW på den, och Sverige brukar ju vara lite efter..). Typ vanlig ansiktsscrub-grej som luktar pink grapefruit. Jag tycker den är jättebra och man känner sig verkligen helt ren i ansiktet när man har använt den! Tyvärr så håller den på att ta slut nu..

Ha det gött!
/elin

Kommentarer
Postat av: stella

Jag håller med om dina två tips! Parfymen är suuper! Och den där scruben har ja testan och aaaaaah så br den är!!! :) Köööp allihopa!

2010-10-02 @ 21:40:52
URL: http://exotic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0