Johanna



Nu tycker jag att du ska komma hem! Nu på momangen, poff, bang, NU! Nu har du varit i USA i ca. 9 månader. I januari kommer du äntligen hem igen. Ibland tänker jag "åh gud va roligt det skulle vara om Johanna var med nu". Du är så himla rolig, glad och galen! Jag saknar när du helt plötsligt kan börja typ skratta hysteriskt. Jag värsta lyckoruset när jag tänker på det. Hehe! Jag saknar när vi hade fredagsmys och kollade på nån filmer. När jag kom hem från skolan på fredagar brukade du säga "Nu Elin, nu ska vi först plugga, göra lite läxor och så, sen går vi ner till konsum och köper godis eller grönsaker med dipp, sen bäddar vi ner oss i soffan och kollar på film"
Man ba jaaaaaaaaaa, va mysigt! "Och sen imorgon kan vi gå upp, käka frukost och sen åker vi in till stan och kollar på dedär och dedär".
Gud vilken tur att man har en syster som du. Du är som min förebild. Du tar ansvar, typ planerar och har koll på saker och ting, koll på läget lixom. Okej, det där lät jättekonstigt och tråkigt, men det är svårt att förklara..(:
Det är inte ofta jag skriver sånt här typ åh-jag-älskar-dig-du-är-min-allra-bästa-vän-texter, men du är en person som jag verkligen älskar. Du är verkligen världens bästa syster. Sikken jäkla tur att jag har dig för annars vette fanken hur det hade gått! Hahah! Nejmen, du förstår vad jag menar.
/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0