wohoooo



Det här den jobbigaste veckan i hela världshistorien. Jag har har ett prov/läxförhör varje dag. Det är inte OK alltså.
Måndag: no läxförhör
Tisdag: Engelska prov
Onsdag: Tyska prov
Torsdag: matteprov+musik hemprovsinlämning
Fredag: So prov

Nu har iallafall hälften av veckan gått, så det är skönt. Nu är det bara matteprovet, musikinlämningen och so-provet kvar. Usch, man går omkring med en jäkla klump i magen hela tiden för att man är orolig för hur det ska gå på proven. Iallafall jag. Usch, usch, usch. Jag kommer hem från spanien och bombas med prov på en enda gång. Hjälp!
Som grädden på moset hade vi skoljoggen igår. Jag fick en medalj! He.he.he.
Nej nu får ni ursäkta mig. Jag har faktiskt prov att plugga till (JAG ORKAR VERKLIGEN INTE MER!). hehehgihihihahahahohoohuhuhuhehehyhyhyh oj jag blir galen på dettaaaaaaaaaaaa
/elin

Kommentarer
Postat av: Karro ;)

Man får ba ha 2 prov per vecka... ;)

2010-11-02 @ 09:57:16
URL: http://Http://iindianknas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0