ett fotografiiiiiiiiiiiiii

Bilden är tråkig, men jag har ingen annan. Sååååååååååååååååååå jaja.

Idag efter skolan gick jag, Molly och Petra till skrapan. Där gick vi in på akademibokhandeln där Molly skulle byta en bok. Alltså, jag blev så jäkla sugen på att läsa när vi var där inne. Jag såg typ 10353945 böcker som jag mer än gärna skulle vilja läsa. Och det är fett bra för det kostar 149:- för 3 stycken. Tummen upp! Iallafall, sen åkte vi in till stan där jag och Petra skulle kolla in några vinterjackor som vi hade kollat på. Det var så himla knäppt för vi var nästan helt säkra på att dom skulle passa bra och att vi skulle köpa dom. Men när vi provade dom så såg dom helt vrickade ut. Hahahahaa! Vi ba whaaaaaaaaaat.
jag har den här låten på skallen, såg den på tintins blogg.
nu blir det träninggggg
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0