Hjärta

Idag är det ju ledigt, så jag behöver inte skynda mig till skolan eller nånting. Däremot måste jag plugga massor. Just nu sitter jag och kollar på direktsändning från Chile. Ni vet dom där som sitter fast långt under marken i den där gruvan sedan augusti typ.. nu håller dom iallafall på att hissa upp dom i den där hissen. Än så länge har dom fått upp 4 personer. Det är lite spännande tycker jag. Medans så över jag grammatik inför engelska provet. Läser igenom, skriver ner, repeterar, skriver ner osv, osv. Snart har jag nog tryckt in allt i skallen! Då är det bara att fortsätta med so:n och tyskan. Wiiiiiiiihu!
Bilderna ovan tog jag i helgen tror jag (som om ni skulle bry er om vilken dag jag tog bilderna, höhö). Jag såg på en fotoblogg hur man kunde göra sånna här bilder. Självklart finns det typ 485345 olika sätt att göra sånna här bilder, men det var lite kul att testa just på det här sättet ( skrolla ner! ).
Här har vi den lilla mojengen som jag använde när jag tog bilderna. Jag klippte och tejpade ihop den, vilket var enkelt. Sen var det bara att sätta på den på objektivet och på så sätt blir det svart runt om förutom där jag klippt ut ett hjärta. Haha, smart va? :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0