bara tråkigt tjat


Gud va jag saknar sommaren. Idag är det väldigt fint väder, solen skiner! Men det är ju iskallt där ute. Jag vill ligga på stranden i Varberg och bara vara. Inte göra något speciellt, bara vara. Inga krav eller nånting. Inget man måste göra.
Kan inte sommarlovet börja om på nytt? Den här sommaren var jag bara en vecka i Varberg och det kändes helt knäppt. Brukar vara där minst två veckor eller mer. Åhåhååh jag älskar verkligen det stället. Mormor&morfar världens snällaste människor jag någonsin träffat på. Roligaste, knäppaste vänner. Det är den allra bästa staden jag har varit i. När jag tänker på det så känns det nästan som en bok. Haha, staden vid havet, massa sol,bad och glass, kompisar. Ingen tar tunnelbanan utan cyklar överallt. Juste, jag ska ta mopedkörkort till sommaren! Morfar har ju en moped så då kan jag köra på den jö :) Hehehhehee akta er siri, astrid, ebba & elsa. mohaha.
Det är ändå ganska snart jag ska till Varberg plus att jag ska dit på jullovet. Fytusan va skönt det kommer bliiilililiiliii.

Kommentarer
Postat av: Astrid

vi kör inte moped i varberg vi sätter en motor ppå våran cykel istället ;)

2010-10-19 @ 21:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0