Sweden

Tjenare. Då var man tillbaka i Sverige igen. Kallt som attan och typ snö? Man ba whhhaaaat. Ikväll ska jag bara mysa med min familj och inte göra nånting. Bara äta svensk mat och kolla på tv. Ååååhhh vad jag har saknat svensk mat. Imorgon ska jag iallafall plugga inför alla prov. Först och främst ska jag ta tag i no:n. Om jag tar ett prov i taget så går det nog bra! Jag ska ge allt på dom här 6 proven som jag har den här veckan. När jag sitter på tåget till Varberg på lördag ska jag pusta ut och ta det lugnt! Hohohooh vad härligt.
Ha en bra lördagskväll alla folks
/Elin

Kommentarer
Postat av: Astrid

Elin lycka till med alla prov du har antagligen gjort flera redan men kör hårt på resten i alla fall ;) jag väntar på dig här hemma i Varberg så skynda dig!!!:D

2010-10-27 @ 21:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0