orka mera- orientera!

Tjohoo. Nu är jag hemma. Home sweet home. Jag och Linn sprang omkring i skogen och letade efter kontroller i nästan 3 timmar. Fick sammanlagt 185 poäng, alltså blev det ungefär VG! Woho! I början så typ sög vi. Vi irrade runt och kunde inte riktigt hitta dom kontrollerna vi ville hitta. En gång kom vi plötsligt ut på ett stort grönt fällt och efter typ 2 minuter märkte vi att vi gick på en golfbana. Det var lite..konstigt..ja. Men efter ett tag fick vi lite mer flyt iallafall. Då gick det mycket bättre!
Ikväll ska jag på träning men den börjar inte förens nio så jag ska plugga lite matte och engelska först. Just nu ligger jag i soffan och kollar på Hemma hos Jamie. Man blir såååå hungrig av det.
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0