mina täcken fungerar inte..



Hade sen träning igår. Efter den var man ungefär död, men fyyyyyyyyy vad man somnar gott. Jag somnar så hårt och då när jag vaknar är mitt huvud helt vrickat, haha. Idag har jag lust att bara vända om och somna om igen. Ingen himla skola, inte idaaaaaaaaaag. Föresten, vet ni. Inatt hade jag tre lager täcken. Tror ni att det blev varmare? Nix. Är det inte meningen att täcken ska göra så att det blir varmt? Har jag totalt missuppfattat vad som är meningen med täcken ellööööööööööööör?


 

/elin

Kommentarer
Postat av: Siri

svar: tack syggaduuuu!

saknar dig och vi ska fota sönder oss själva... och all natur som finns här i varberg nu! fyra veckor kvar, can´t wait! pussssssssss<3

2010-10-05 @ 18:23:51
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0