imorrn är det fredag, sen är det lördag, sen är det söndag och sen är det spanieeeeeen

HAHAHHAHA asså åh jag är så misslyckad. Imorse tog jag typ några bilder till en "dagens outfit". Och när jag hade gjort det här fula collaget (på typ 1min) så märkte jag att på bilden högst upp till vänster har jag prislappen kvar. Haha, med jag orkade inte göra om allt så nu får det vara så!
Iallafall
Jeans- Sheap monday.
Blus/Skjorta- ööööh. vänta nu här..ohmen åh. jag köpte den i onsdags på forum nacka men nu kommer jag inte ihåg vad den affären hette. Ajaaaaaaaaaaa. Den kostade iallafall 129:- typpppp.
Ring- Samma affär som blusen/skjortan. Kostade 35:- ASBILLIGT JU! Jag älskar ringar!

Dagen har varit bra. Efter skolan åkte jag på träning och nu sitter jag i soffan och pluggar tyska och noooo.
Ha det gött!
/elin

Kommentarer
Postat av: fannyy

ÅHHH,Vart har du köpt ringen? SVARA MIGG! :D :D :D

2010-10-16 @ 18:06:21
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0