happy halloween



Tja,tja,tja,tja. Igår träffade jag Astrid, Ebba, Elsa och Sigge. Dom kom och mötte mig i stan och när jag skulle krama om alla så typ åkte cykeln i backen och så vart det lite knäppt! Men fy tusan va kul det va att träffa alla igen. Vi gick en promenad och spelade in massa konstiga skräckfilmer. Haha, det var lite kul! Siri var inte med för hon spelade badminton tävlingsgrej. Och vet ni vad? Hon blev riksklassad! (Jag vet knappt vad det innebär, men det är bra iallafall!) Så stort Grattis till henne. Kolla in på hennes blogg också!
Ikväll ska allihopa sova här och det kommer bli g.r.y.m.t.r.o.l.i.g.t. Det går lixom inte att ha tråkigt med dom här tjejerna. BB ABABABA ABABABABABABBAAAAAAWAWAWAAAAAAWAWAWAWAAAA

/elin


Kommentarer
Postat av: Siri

TACK ELIN!!!!!! kommer till dig nu, och vi kommer ha det GRYYYMT! :D <3

2010-10-31 @ 13:47:41
URL: http://elizabethh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0