regn


man får väl dra till med en sommrig bild (tagen igår) såhär i regnet. Eller vad säger ni?

Imorse, klockan sju, gick alarmet på mobilen igång. Jag gick upp, käkade frukost och packade alla fotbollssaker. Sen gick jag ner till bussen, men det kom ingen buss. Gick ner till tunnelbanan istället. Åker till skanstull, går till kanalplan där matchen börjar vid nio. Vi spelar bra och vinner med 3-1! Vi hade inte riktigt tur med vädret om man säger så..det regnade non stop hela matchen. Blött! Men när den var slut, ja då ska det naturligtvis sluta regna.
Sen åker jag hem från matchen, duschar och äter lunch. Sen går jag och mamma ner till hornstull för att posta Johannas paket. Men nej, postgrejen var stängd. Sen går vi och handlar mat och sen går vi hem. Och nu sitter jag här! Är helt slut och jag ska snart kolla på reprisen av Ugly Betty. Eftersom vi tydligen har börjat ha träning på tisdagar också så missar jag både ugly betty och desperate houswives. Detta är inte acceptabelt! Men sen såg jag ju att reprisen går på söndagar. Jädrar vilken tur!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0