operation dödstrött



Idag var det operation dagsverke i skolan. Jag och Yassin gick omkring runt hela stan kändes det som. Vi känade ihop 627 spänn. Imponerande! De där "hej, vill ni skänka en slant till kvinnorna i Sudan" sitter i skallen nu iallafall..

Chattade lite med den bästa-storasystern-i-hela-värsldhistorien nyss. Hon sa att det var typ lika varmt som i grekland där borta i Beverly farms nu. Jag önskar att jag kunde åka till henne och ligga på beachen. Men i sommar ska vi ju dit, så då får vi gå dit nån gång! Ellehur johanna? Senare ikväll ska vi skypa med henne för vi måste beställa bussbiljetter från boston till nyc.
Om en timma ska jag och Harald åka till gamla stan och träffa mamma för vi ska äta på vapiano:)
Ha det gött!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Totinontotinon

Vapiano e typ jättegott!

2010-05-27 @ 20:51:53
URL: http://barnetarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0