onsdag


åh, nu vill jag till ekbacken och bada tills öronen trillar av.

Idag är det onsdag vilket betyder ingen träning. Men jag och mamma hade fullt upp iallafall! Först gick vi till en cykelbutik, där min cykel va inlämnad, och hämtade den. Sen vidare till ica där vi köpte grejer som jag ska ha till matsäcken på fredag. Sen gick vi hem och lämnade maten. Sen knatade vi till apoteket där vi köpte typ ansiktsrengöringsgrejer. Sen in på en annan ica och köpte nötter, hehe. Och sedan hem igen.
Nu ni, nu måste jag fixa med ett brev och en liten present till min bästa storasyster. Ojojoj, hoppas hon inte läser det här! Aja, isånnafall hälsar jag: snart kommer det ett paket flygande till Boston! Tusan också, hoppas hon inte läser det här.

/Elin


Kommentarer
Postat av: Hannaaaa :)

Åh va fiin bild nostalgiii

2010-05-19 @ 22:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0