di di di di di du du du du


en svart och vit bild. Precis som vädret där ute.

Hejdär.
Idag har jag varit sjukt trött. Från början till slut. På so-lektionen gick det nästan över gränsen. Jag höll på att somna. Och detta mina vänner, detta händer inte ofta. Kanske var det för att vi hade sen träning igår och kom inte i säng förän ganska sent. Eller så är det bara vädret. Ibland brukar det vara vädret som är konstigt och gör en trött. Jaja, hur som helst så gick jag inte på träningen idag. Mitt huvud dunkar. Hoppas det blir bättre tills imorrn! För då är det operation dagsverke (tydligen så stavas det operation dagsverke och inte operation dagsverket. Skumt. Jag menar, vadå dagsverke?!). Jag vill inte bli sjuk nu!
/Elin


 

Kommentarer
Postat av: Hanna

te

2010-05-25 @ 20:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0