Animering



HAHA! Kolla vad jag och Harald (mest harald...) nyss knåpade ihop? En liten animering! Bilderna tog jag för typ två veckor sedan och nu hittade vi (igentligen bara harald...) ett animeringsprogram som vi laddade ner. Ser ni texten där uppe? Den ligger där eftersom vi bara har laddat ner testversionen typ. Man kan inte ta bort det, men det var kul att prova!

Snart ska jag äta och sen vid nio ska jag ha träning. Tyvärr ska varken Linda eller Jennifer komma:( Jennifer skadade sig och fick 3 sprickor i foten igår på matchen..Linda hon hade gymnastiktävling i helgen och skadade nacken! Värsta oturshelgen. Hoppas dom blir bra fort som fanken så dom kan komma tillbaka och spela med oss!
Ha en bra måndag!
/Elin

Kommentarer
Postat av: yaaaaaassssiiiin.

HAHAHA:D fett kuuul vi måste göra massa sånna!;)

2010-05-25 @ 18:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0