home sweet home!


Kabinbanan

En snöig skylt

Vissa tog sig i kragen och gick upp till toppen. Jag och pappa var smarta och tog skotern istället. Därefter tittade vi in i den lilla toppstugan och sen tryckte vi på oss skidorna och svischade ner i ÖSTRA RAVINEN! Det var sjukt läskigt. Det såg ut som det var lössnö, men det visade sig vara STENHÅRD snö. Det var lite svårt att åka på..men kul!


Åre bergbana fyllde 100år. Så grattis till den!

Nu är jag hemma från Åre. Det har varit jättekul och mysigt! Åkt skidor har jag gjort så det räcker och blir över. Jag har träffat Jonna, Linda och Petra. Linda och jag sjöng och hade skoj i liften flera gånger! Hahaha! Vi sjöng nån konstig mobilsignal= det var skumt.
Skolan har börjat igen. MEN, om typ 3 veckor är det påsklov! Då bär det av till Varberg! Härligt!
Nä, nu måste jag plugga musik. Synd att man har så korkade lärare som sätter in prov veckan efter lovet. YÄS VA GÖTT!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0