tisdag

      


Det blev inget i tanto idag. Det blev plötsligt blåsigt och molnigt så jag och Fanny åkte till götgatsbacken och mötte Tova där. Fannys lilla hund Alva hängde med också! Vi kollade lite i affärer där och efter ett tag så åkte vi in till stan och kollade också. När vi satt på en uteservering så kom det en tant vars fot blev överkörd av en taxi. Det va lite skumt. Taxichauffören körde iväg på en gång typ. Hm? Iallafall så köpte jag ett litet armband från indiska.

Efter ett tag så åkte vi hem. Ikväll skulle det igentligen vara träning, men den blev inställd. Så jag ska kanske hitt
på någe med Yassin och kanske Tova och Fanny också!
Just nu så sitter jag och kollar på nåt program där två tanter bakar massa goda kakor. Gott!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0