suddigt




Nu måste jag ta och berätta om gårdagen!

Dagen började med skola. Vi städade i våra skåp och sen så kollade vi på världens bästa film, Gilbert Grape. Åh, den är så bra. Leonardo dicaprio spelar så jäkla bra alltså. Ojojoj! Efter det så slutade vi. Då åkte jag och Molly in till stan och kollade på zara. Finns väldigt mycket fint där. Molly köpte en vit, sommrig tunika typ. Den var finfin!:) Sen åkte vi hem igen.

Senare vid klockan sju så cyklade jag, Yassin och Molly ner till drakenparken för det var avslutning med muk. Där grillade vi massa kycklingspett. Asgott var det! Det var så dumt för jag hade glömt min kamera hemma, så det blev inga bilder:( Så himla klantigt! Iallafall, sen satt vi i den där gungan och gungade. Jag, Yassin och Tova höll på att ramla av lite grann ibland. Men vi överlevde. Sen började alla spela fotboll. Okej, inte alla, men nästan. Och när dom tröttnade på det så gick alla ner till vattnet. Jag hade ju min cykel med mig så Tova satt på pakethållaren. Haha! I början gick det lite sisådär, men efter ett tag så gick det asbra! Det var typ första gången jag har skjutsat nån ordentligt. Precis i starten så välter jag bara omkull, men med Tova gick det som smort!

Nere vid vattnet satte vi oss i en ring och då plockade Isi upp sitt munspel. Och när han började spela så fick jag värsta lägerelds känslan. Det kändes typ som en film. Ett gäng ungdomar sitter i skogen (i detta fall mitt inne i stockholm) kring en lägereld och spelar munspel. Haha. Nej men det var faktiskt jätteskoj igårkväll. Det var så varmt ute och allt. Men idag ska jag, Linn, Molly, Yassin, Petra och Stella på grönan. Jäklar vilken gäng alltså! Det kommer bli superroligt!
Ha det gött!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anonym

elin pelin :D

2010-06-06 @ 11:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0