sockerbitar



Hejhej,
idag är det tisdag, vilket betyder att jag ska till tandläkaren imorgon
. Jag ska ju få tandställning (fkngägdgrgealr) så det här blir mitt första "tandställningsbesök". Jag kommer nog inte få tandställningen imorgon eftersom dom måste typ undersöka min mun och sånt där först. Såååå...jag kommer antagligen inte få den innan sommarlovet, så alla som jag inte kommer träffa mig i sommar kommer inte få se tandställningen förens efter lovet! Mohaha.


Idag i skolan så har vi typ jobbat med kärleksdikter. Vääääääldigt soft måste jag säga. Känns nästan lite onödigt allt det där. Jag skulle hemskt gärna vilja vara på stan och leta efter skolavsluningsskor istället! Det är inte mer än typ nio dagar tills avslutningen. Nio dagar låter kanske mycket, men, jag har typ fullt upp så jag har ingen aning om hur jag ska hinna. Imorrn kommer mormor och morfar hit, så då ska jag ju umgås med dom. Sen har jag träningar på eftermiddagarna och kvällarna. OCH JUSTE! På lördag ska jag på grönaluund. jihujihu! Så, ja. Jag vet icke hur jag ska hinna med det där med skorna. Det kommer säkert sluta med att jag går iväg med min klänning och ett par sketna converse. Hehe. Nejdå, så smutsiga är dom inte..

Igår fixade mamma på balkongen. Det är så jäkla mysigt på vår balkong för vi har en sån där stor grön matta över hela golvet (man ser den lite, lite på bilden nere i hörnet!). Sen har vi sånna där lådor som vi köpte på en aktion nånstans i härjedalen för några år sen. Svenska sockerfabriks aktiebolaget och margarin? Men jag tycker det är fint med gamla saker.
Meen nu ska jag kila iväg och senare ikväll ska jag på träning. Igår var träningen inställd av nån konstig anledning..?

Ciao!/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0