så göra vi när vi tvättar våra kläder

Hallådär!
Nu har jag kommit till Varberg! Eller, jag gjorde det i torsdagskväll, men igår var det ju midsommar och allt!

Min midsommar började med att jag cyklade hem till Astrid. Sedan gick vi  och plockade blommor. Vi skulle ju göra midsommarkransar, så vi hämtade massa blommor och björkris. När det va klart så gick vi till Ebba och började fippla med björkriset och massa ståltråd. Och en sak är säker, jag är inte bra på att göra kransar. Men det blev ändå rätt bra. Senare åt vi lunch, åt jordgubbar och dansade kring en mini stång i Astrids grannes trädgård. Där var det proppat med folk!

Efter lunchen så skulle alla spela brännboll, haha. Det gick sådär, iallafall för mig. Men iallafall, efter vi hade grillat på kvällen så kom Siri, Anna och Elin och ropade på oss. Dom va hemma hos Hanna och ville att vi skulle komma dit. Så då gick vi dit och hade askul!

Här kommer lite bilder från dagen!





/Elin


Kommentarer
Postat av: Astrid the best hörbäck.

askuul!!! :D

2010-06-27 @ 23:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0