onsdag



Sätt förut och fikade med mormor, morfar och mamma på balkongen. Riktigt varmt ute är det nu!

Idag var det lugnt i skolan. Gjorde i princip ingenting förutom att vi skrev kärleksdikter. Woho! Sen efter lunch skulle jag gå till tandläkarsaken där jag ska få min tandställning. Men jag fick den inte idag, utan vi tog typ röntgenbilder och massa sånt där skit. Farbrorn som tig bilderna och snackade med mig hette Kaj. Så jäkla skön snubbe alltså. Han pratade som om han trodde att jag var 3år och så sa han pappa till min pappa. Jesus, jag höll på att få en skrattattack där en gång, men det gick bra. Han är iallafall mycket roligare än en tant som knappt pratar med en. Så mycket roligare. Så...vi bokade in en tid typ i juli, då jag ska gå dit igen för att få den där jäkla tandställningen, men det är inte säkert att jag är hemma då så vi får se. Gud va tråkig jag är.

Efter allt det där så åkte jag in med pappa till stan. Där köpte jag en present till min bror. Det är nämligen så att han fyller 18år då! Grattis i förskott! Sedan gick jag in i massa andra affärer och kollade. Hittade ett typ vanligt linne på h&m. Det är ganska ovanligt att jag köper något på h&m nu för tiden. Förut så köpte jag typ massa grejs där, men nu har jag insett hur dålig kvalite det är på kläderna. Dom blir typ asfula efter 3tvättar. Dåligt!

Ikväll ska mamma och mormor typ in till kungsan och lyssna på Plura. Jag tror inte jag vill hänga med på det, så...om det är någon som inte har någe att göre så är det bara att ringa till mig! Jag är fruktansvärt sugen på att gå ner till tanto och typ doppa fötterna i vattnet. Låter det inte härligt?! Ja, det gör det.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0