fjärrkontroll till kameran!



Hallådär!

Idag ska jag förhoppningsvis ner till tanto med Fanny, Tintin och Tova. Kanske nån mer som kommer dit ner? Iallafall..angående bilden! Först och främst så ser ni min fina kamera. Bredvid kameran så är det en fjärrutlösare, eller vad man nu kallar den. Den fungerar iallafall som en fjärrkontroll ungefär. Istället för att bara ställa in självutlösare så har man den här. Om man sätter på självutlösaren på 10 sekunder, då har man ju bara 10 sekunder på sig. Ni vet, det blir ju ett jäkla springande om man vet att man bara har 10 sek på sig! Såååååååå..därför har man en sån här liten fjärrutlösare. Då kan man ta god tid på sig och klicka på knappen när bilden ska tas. Kameran tar inte bara en bild, utan den ställer in skärpan också. Good, ellehur? Det blir också mycket lättare att ta bilder på sig själv. Inte för att jag gör det särskillt ofta, men ändå.
Vet ni vad det bästa är!? Bom bom, leksaker från BR! Nä jag skoja bara, ingen fattar, men skit samma.

Vet ni vad det bästa är?Den kostar ca 200:- bara. Jag har sett sånna här förut och trott att den kostar typ flera flera hundra. Men det gjorde den tydligen inte. Jag tror jag ska köpa en sån här nån gång!

Nu måste jag fixa lite!
/Elin

Kommentarer
Postat av: johanna' & Lana

sv; Tack för din röst! :D

Lägg gärna till oss på bloglovin om du gillar vår blogg!

kram

2010-06-15 @ 12:28:42
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0