åh. here. min. gud.

Min första dag med tandställning är nu över. H.E.M.S.K.T. I början så kändes det ingenting, men nu framåt kvällen så har det börjat spänna i tänderna som in i helsike. Tänderna är helt ömma. Den stör mig så mycket. Det stör mig att det sitter nåt på tänderna. Jag vill bara riva bort den. Usch. Jag har haft den i flera timmar nu, jag vill inte ha den mer, det är inte roligt längre. Ta bort den! Ska jag ha den här i 1½ år? Dear god. Första dagen på sommarlovet. Första dagen! Det kan inte bli värre

Jag vet att det känns hemskt dom första dagarna, men blä.

Tidigare idag så gick jag och strosade runt på Götgatan. Gick in på monki där det är rea. Typ 50% på vanliga t-shirtar, alltså 50 spänn. Men jag köpte ingen t-shirt utan ett par asballa shorts. Jag kan visa dom nån dag. Men nu måste jag gå och ta hand om min nye vän, tandställningen.

/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0