måndag



Hallådär!
Det var väldigt längesen jag bloggade nåt, men jag har varit borta så mycket. Först var jag ju på sportscamp en vecka, sen var det Varberg en vecka och sedan en vecka i Östersund på storsjöcupen. Allting har verkligen varit jättekul! Och det var igår morse som jag kom hem, så jag har knappt varit nåt i stockholm. Men nu ska jag iallafall stanna här i en vecka, men sen bär det av till usa ju (:
Idag har jag varit med Linda och Olivia och kollat på Eclipse. Och den ägde ääääääääägg! Shit va bra den var alltså.
Imorrn ska jag nog gå ner till expert och fixa nya bilder till min vägg. Sitter bara bilder där från förra sommarn så nu behöver jag lite nya från den här sommarn!
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0