we gonna rock down to electric avenue, and then we'll take it higher!



En bild som jag tog nyss och redigerade lite. Gjorde den svartvit och sen suddade jag bort det svartvita i ögonen, så att färgen kom fram. Jag ser helt borta ut, och mitt hår står åt alla håll, men va fasen, strunt samma!
Snön yr runt husknutarna, och här sitter jag och dricker te och knaprar på knäckebröd. Det bara väller ner snö. I och för sig är det ganska mysigt att sitta inne och muppa i värmen, men jag vill vara ute!
Senare ska jag på träning och efter det ska jag sova, och sen är det fredag! Veckan började ju nyss? Det är sjukt skumt att det redan är fredag imorn. Jag hinner inte med! På lördag ska jag och mamma på stan. Jag måste köpa nya skidkläder, jeans och lite sånt. Totalt ointressant, men nu vet ni det iallafall.
/Elin



Kommentarer
Postat av: faannyy

GUUD vilken fin bild!

Du e såå söt! <3

2010-01-28 @ 17:01:34
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: petra

Den var ju sååå fiin. Du är för sööt elin <33

2010-01-28 @ 17:43:22
Postat av: Hanna

Världens finaste Elin <3

2010-01-28 @ 19:00:49
URL: http://hannakinskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0