gäsp



Godmorgon! Eller goddag..
Igår smälldes det raketer och smällare som in i helsike! Jag stog mest med kameran upp mot himlen för att få bra bilder, haha. Det var väldgt svårt för kameran vill inte ta bilder när det är för mörkt, så jag var tvungen att klicka ner avtryckaren (heter den så?) precis när raketerna small. Jag lyckades iallafall med några:)
Jag satt mest i en soffa och kollade på när några småttingar spelade tv-spel. Jag kände mig inte särskillt interligent, kan jag säga! Jag, som typ har spelat 3  tv-spel i hela mitt liv, satt där och undrade hur en 5-åring kan alla knappar, vapen, genvägar man ska använda. En sak är säker, jag är ingen tv-spelsmänniska!
Idag ska hela familjen på Avatar! Hoppas den är bra!:)
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0