halloj!




Jag fick plötsligt lust att fota min ljusslinga. Den lyser helt perfekt, inte för starkt, inte för svagt.
Idag, efter skolan gick jag&kameran ut en sväng, i hopp om att få några bra bilder, men nej, mina fingrar frös ihjäl efter 5 minuter, så det var bara att vända hemåt igen. Fingervantar kan jag inte ha för då glider kameran ur nävarna på mig. Kan det inte bara bli varmt?
Förövrigt så har jag har planerat vårens klädsel! Först och främst ska jag köpa en ny skinnjacka. Sen ska jag sticka klart min halsduk som jag ska ha till! Och ja, jag stickar en halsduk. Jag hittar aldrig en sån som jag vill ha, så varför inte sticka en sjäv? Och pricken över i:et, converse. Jag kanske ska ha höga converse i år? hm..det tål att tänka på. Och vilken färg?  hm...
Nu ska jag vänta tills morden i midsomer börjar.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Linda

hihihi , bra att du planerar nu :D

/Linda ^^

2010-01-08 @ 21:47:36
URL: http://lindaoannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0