onsdag




Åh, nu har Johanna åkt som au pair till usa, i ett år.
Jag kan inte fatta att jag inte kommer träffa henne på ett helt år! Vem ska jag nu kolla på desperete houswives och grey's anatomy med? Vem ska jag nu snacka med när jag har tråkigt om kvällarna? Usch, fy. Vilken tur att telefoner, msn och skype finns!
Jag har inte bloggat sen i lördags, tror jag. Jag har ingen aning om varför, men igår sov Fanny och Linn över hos mig. Vi tog roliga bilder, käkade godis och kollade på film. Rätt som det var så kom jag på att vi hade glömt att köpa bröd som vi skulle ha till frukost. Så vi fick ränna ner till konsum och köpa det efter att vi hade proppat i oss massa godis. Då bev man lite trött! Hehe!
Igår fick jag ett litet armband av mamma och pappa! Ni ser det på bilden!:)

Kim Larsen- This is my life. Den här låten sitter fast i huvudet. Har gått omkring hela dan och nynnat "this is my life, this is my time". Nackdelen i den här låten börjar efter 1minut och 50sekunder, ungefär. Det där "tjutet" förstör hela låten! Usch va arg jag blir! Som morfar brukar säga, har hon fått en kniv i ryggen?

Kommentarer
Postat av: faannyy

vi vill se bilder från övernattningen :D är nyyfiiiken juuu :D Hihihi

2010-01-06 @ 19:30:11
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/
Postat av: Linda

ja exakt!

vi vill se Elin !

inga bilder på smör bara !

hahahaha

/Linda ^^

2010-01-06 @ 21:24:21
URL: http://lindaoannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0