JonnaannoJ



Lördagen började med att jag och pappa kollade på reprisen av os- invigningen. Sen så mötte jag Moah och Kayla vid medborgarplatsen för att vi skulle åka till träningen tillsammans. Sen när vi äntligen hade åkt ändå bort till inomhushallen så hade några jädrans 98or tagit över våran plantid, så det blev ingen träning. Dåligt. Så det var bara att släpa sig hemåt igen. När jag kom hem bakade jag muffins, duschade och fixade mig tills jag skulle iväg till Jonna! Hos Jonna var det fullproppat, ajo, nästan iallafall. Nio pers va vi iallafall. Vi gjorde egna pizzor och en egen tårta. Möms! När vi skulle sova började plötsligt jag och Linda sjunga. YEAH! Heheeheheh, Linda, du är rolig du! 
Roligt som tusan var det! Snart kommer lite mer bilder.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Linda

haha nej du är rolig !!!:D:D:D

2010-02-15 @ 22:36:37
URL: http://lindaoannie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0