halloj där




Nu har jag kommit hem från Stella:) Där sov jag, Maja, Petra, Yassin och Molly över! Det var jätteroligt, men jag orkar inte berätta om hela kvällen för det skulle ta en evighet. Hehe. Jag hade med mig kameran, men jag tog inga bilder konstigt nog. Iallafall, innan vi mötte upp Stella och Maja så var vi inne en sväng på ringen. Där hittade jag ett litet armband från indiska för 40 spänn. Ganska fint tycker jag:) Fast det är finare i verkligheten än på den där skruttiga bilden.
Jaja, nu ska jag krypa ner i soffan och kolla på nåt tråkigt program. Är lite trött av alla skrattattacker.
/Elin


Kommentarer
Postat av: Hannaaa

håll töst, du är skitfin

2010-02-20 @ 16:09:18
URL: http://hannakinskywalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0