åttahundra grader

Hejsannnnn!
Sitter i köket och håller på att somna på bordet. Idag har jag pluggat och varit på julmarknaden i gamla stan. När jag pluggade skrev jag massa på datan och sen skulle jag ju skriva ut det, men då funkade inte skrivaren, såklart. Varför ska den funka just när jag behöver den? Fan heller. Jodå, så nu ska jag bara skriva över allt i min skrivbok för hand. Men det går väl braa ! På julmarknaden köpte vi glögg och brända mandlar, Yummie. Nu sitter jag hemma och pluggar. Eller som sagt, jag håller på att somna. Kommer somna typ 7 ikväll känns det som. Men det är väl bara bra för imorrn ska jag upp väldigt tidigt. Då blir det miniturneringggg!
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0