juldagen


bild från i sommarn i varberg 2010

Tjenixen allihopa! Har ni haft en mysig julafton? Det har iallafall jag haft. Familjen + mormor och morfar käkade julbord tills våra magar stog i femton hörn! Jäklar vad gott det är med mormors mat! Man tänker inte på att man blir mätt, utan förtsätter att äta.

Det jag fick i paketen var lite böcker, en fotobok, örhängen, en väska, en ljusgrej (ni ba ahha okej då vet vi precis!), en minitavla m.m och pengar! Jag har varit så himla lässugen nu i typ veckor, så nu ska jag läsa som en tok! Pengarna ska jag använda till en dat0r! jiihuu :) Hoppas ni har haft en asbra julafton och att ni har ätit massa julmat.
Hejhopp så länge!
/elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0