drip drop

Tjääänare!
Bloggen har varit lite död för att hela designen har varit vrickad. Helt plötsligt låg allt huller om buller och jag fattade typ ingentingggg. Men idag så märkte jag att ett litet, litet tecken i stilmallen fattades, nämligen detta } men nu är allt på plats iallafall, nästan!
Bilderna tog jag igår. Jag blir så sur på att det blir så dålig kvalité på bilderna när man lägger upp dom på bloggen. AAAHH, VARFÖR??
Idag:
Kom till skolan vid nio. Vi städade i klassrummet och korridoren. Sen kollade vi på filmen skruva den som Beckham. Den har man ju sett minst tio gånger, så det var inte så roligt. Sen åt vi lunch och sen kollade vi på slutet av filmen. Sen fick vi gå hem. Väldigt tråkig dag tycker jag! Efter skolan gick jag till Svanströms och köpte julklappspapper och fina snören, så ikväll ska jag slå in alla julklappar och packa min väska. Imorrn efter skolan åker mamma och jag till Varberg!

/Elin

Kommentarer
Postat av: Josefin

Fullkomligt älskar de två översta bilderna! :) Jättefina!

2010-12-23 @ 14:25:31
URL: http://josefinb.blogg.se/
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Första bilden var hur fin som helst!

2010-12-29 @ 17:27:30
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0