söndag

Har pluggat geografi hela dagen. Senare på eftermiddan åkte jag och mamma in till Åhlens och köpte lite grejs. Har käkat middag och duschat och nu sitter jag och är megatrött. Orkar verkligen inte göra nånting vettigt. Känns ju sådär asroligt att det är skola imorrnn och att det är engelska prov på tisdag och att det är matteprov på torsdag. Det är redan 12e december och jag hinner inte med julklapparnaaaaaaaaaaaaaaaa. Jag har alltid vart typ värsta julklappsmänniskan, alltid vart ute i god tid. Men i år har det proppats med prov och läxor hela tiden. Jag fattar inte hur alla hinner med? Jag blir så himla arg på mig själv. Men i helgen ska jag banne mig ut och julshoppa! Och sen är det bara två dagar kvar, och sen ska jag chilla i varberg.
/elin

Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg :)

2010-12-13 @ 12:26:40
URL: http://nniles.blogg.se/
Postat av: Viktorija

Hejsan! Jag har nyss börjat blogga igen med en helt ny kamera, skulle va kul och få lite nya läsare så kika gärna in! :D



Kolla gärna in fototävling i min blogg också, temat är kyla och de tre som får flest röster i slutändan vinner tre olika priser! :)

Tycker du ska ta en titt och hemskt gärna delta!

Länk: http://behindthecamera.webblogg.se/2010/december/tavling-kyla.html#comment



Jag ber om ursäkt om du ser detta som reklam.

2010-12-13 @ 15:31:56
URL: http://behindthecamera.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0