sommaren 2010 kom tillbaka, schnääälla

Jag va med Petra och Stella på zinken!
Jag va hemma hos Linda med massor av roliga cheyer. Fan va varmt det va den dagen!
Jag, mamma, pappa och harald åkte till en liten sjö vid min farmor och badade en kväll.
En dag cyklade jag, Yassin och Petra in till stan och sen vidare till skeppsholmen och solade i gräset. Då såg jag ut såhär.
Jag var i Varberg och hade det asgrymt med min brydar. Många dagar och kvällar på stranden blev det!
Sen borrade jag ner tåssingarna på en strand i Beverly Farms, utanför Boston.
sen åkte vi till världens c000laste stad. New york city
sen vidare till washington D.C
storsjöcupen med laget!....
....och massa mer!
Heliga makaroner va roligt jag hade i somras. Ibland brukar jag tänka på en dag då jag, molly och yassin badade vid en liten sjö hela dagen. Så skönt det var! Jag har lust att bada, jag har lust att sola, jag har lust att ha sommarlov. Om jag fick bestämma skulle det fort bli jul och nyår, sedan sommarlov. Så fort man går ut nu så fryser man ju röva av sig! (jag hatar inte julen, men jag är på lite sommar-humör just nu!)
/elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0