vår vår vår



Här i Varberg verkar våren ha kommit på riktigt! Hörde att det hade snöat i Stockholm igen. Fy fanken.
Igår sov jag över hos Astrid med Ebba och vi spelade nåt jäkla tv-spel hela kvällen. Vi började efter vi hade käkat och sen blev vi helt fästa vid det. Haha.
Idag ska Astrid, Ebba, Siri och Elsa sova här och i morgon ska vi upp ganska tidigt för vid halv elva ska vi ta tåget till Göteborg! Jag kan ju passa på att säga att morfars data är fruktansvärt seg så jag har varken lust eller ork till att sitta och vänta i 5minuter på att internet ska ladda klart.
Nu ska jag kila!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Fellan Bellan

oooh vad trevligt ! de e vår här nu oxå ! och de är fantastiskt !

ha det bra !

2010-04-08 @ 18:51:19
URL: http://felicia0413.blogg.se/
Postat av: Ebba

Aha det kan man säga, det där jäkla mario spelet!! haha<3

2010-04-10 @ 13:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0