tittut



Idag efter skolan gick jag, Hanna och Yassin in på Beyond Retro en sväng. Häftiga grejer dom har där alltså. Hittade en fin byxdress, men jag vet inte om jag är en byxdress-tjej..så vi får se..
Iallafall, sen, när jag kom hem så skulle jag prova att fota i mörker. Det gick ju lagom bra....haha. Bilderna blev ju inte så fina och som gräddet på moset så brände jag mig som ***** på glödlampan. Smart Elin, smart! Ikväll (dvs kl.9) ska jag på träning. Sen träning idag igen. Sena träningar är både bra och dåligt. Det som är bra är att man hinner göra massa saker innan träningen, och det som är mindre bra är att man får så ont i magen för att man har mat i magen och att man kommer hem sent.
Nähej, nu får man väl öva lite på svenska läxan och....ja. Ha de bra!
/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

FIN BILDDDDDDDDDDDDDD och byxdressen va mums på dejjjj

2010-04-26 @ 17:45:15
Postat av: fanny

guuuuuuuuuuud så söt!!

2010-04-27 @ 18:21:04
URL: http://thedreamoffanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0