old shoes



Kolla vilka tjusiga dojjor jag hade när jag var liten..längst fram kan man se att dom är lite slitna. Antagligen har jag ramlat i backen några gånger...

Igårkväll cyklade jag hem till Astrid. Vi gick ut och lullade lite i påskbergsskogen, hehe! När vi kom hem igen fick vi ett antal skrattattacker, det kan bero på att jag skulle åka rutchkana ner för hennes ben..öh, ja...
I morse gick jag och Harald på påskäggsjakten. Mamma och pappa brukar alltid ge oss en lapp där det står nån ledtråd, typ "under kudden i mormors rum". Till slut hittar man påskäggen :P Det har vi gjort ända sen vi var jättesmå. Men nu måste jag cykla iväg för jag ska tydligen på stan med Astrid.
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0