morning morning



Hallådär! Igår var det en toppendag. Jag, Astrid, Ebba och Siri gick runt på stan och jag hittade en skjorta, en tröja och ett par örhängen. Sen gick vi ut med alla våra kameror och fotade i skogen och på kanonbacken. På kvällen åkte jag och mamma hem till familjen Hörbäck och käkade jättegoda hamburgare som Ica (Ica= Inga Christina Andersson), Astrids mamma hade gjort. Sen cyklade jag och Astrid ner till elden där vi träffade Ebba, Siri och Elsa. Elsa hade lite otur för när hon skulle springa mot oss så snubblade hon på en liten kulle och blev lite lerig...men hon överlevde!
Idag ska jag åka till Lynn och Lalle med Harald och mamma. Och sen senare ikväll ska jag träffa SIRI och kanske dom andra.
/Elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

den der skjortan har jag

2010-04-09 @ 11:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0