måndag måndag


Armband från Harald, parfym och små mintpastiller från Johanna! De fick jag igår.

Det har varit strålande väder hela dagen, men plötsligt kom det ett stort grått moln :( Hoppas det inte börjar regna...
Själv mår jag bra, förutom att jag har nyst minst 100 gånger i skolan. Varje gång jag håller på att bli förskyld så börjar jag nysa och så blir mitt vänstra öga helt tårögd och irriterat. Askonstigt. Så jag tror jag stannar hemma från träningen och gör engelska läxan. Jo juste ja, jag har ju no-läxan, svenska läxan, so-läxan och tyskaläxan också. Jihaaaa
/Elin


Kommentarer
Postat av: Alice

Har vi no- och svenska-läxa????????

2010-04-19 @ 19:21:04
URL: http://tjejmaffian.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0