2009->2010



Ja, nu är det dagen före nyårsafton och jag har köpt mig en ny kjol som ska invigas imorgon. Som alltid ska vi till några kompisar som bor en bit utanför stan på nyårsafton. Det tråkiga är att mina polare i gänget inte ska dit i år, så vi får väl se hur kul det blir. Det blir säkert bra. Kameran ska ju såklart med dit, så bilder kommer ni nog få se senare! Apropå nyår, nu är det ju 2009. 2009 känns bra att skriva. Två nollor i mitten. Men snart blir det ju 2010. Hur konstigt ser inte det ut!? Jesus. 2010, 2010, 2010, 2010...
Snart ska jag åka iväg på träning med Maja! Det känns väldigt skönt att träna, även fast det är jobbigt, efter julen och allt. Allt nedrans julgodis måste springas bort ju! Skälet till att vi har träning på lovet är för att vi ska spela cup i helgen. Efter träningen, kväll, ska jag och mamma kolla på Morden i midsomer. Det var länge sen! Ha det gött idag och njut av jullovet!
/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0