vindar

bild på linda i Åre!
 

Hallåjdär. Någon bloggning har det inte blivit mycket av senaste veckorna. Har ju haft sportlov, kommit tillbaka till skolan och bombats av skolarbete. Men iallafall, nu är jag här igen. 
Denna tisdag har varit brutalt lång. Gick i skolan till klockan 3 och därefter åkte jag och ett gäng från klassen bort till Igelboda (har aldrig i hela mitt liv varit där. Man åker typ vidare med saltsjöbanan några stationer från vår skola. Kändes som en annan värld!) för att hämta lite grejer som vi i klassen ska sälja. Vi försöker nämligen få ihop 70.000 kronor för att kunna åka till Berlin i tvåan. Så om ni känner er sugna på en burk med kolor eller ett nytt och fräscht första hjälpen-kit så hojta till! Haha nä, tänkte väl det. Ingen jävel som vill köpa. 
När vi hade kämpat oss runt halva jäkla saltsjöbaden så var vi äntligen påväg hem. Satt och väntade på bussen i en halvtimma typ. Som tur var hade vi ju burkar fulla med kolor, så vi satt där och mumsade tills vi mådde illa. 
Nu sitter jag hemma i min säng. Har tagit en varm dusch och ätit middag och tänkte börja skriva lite på min "essä" till svenskan. Senare kommer nog Isidor hit! :))) Åh. Saknar honom redan. Och gissa vad? Imorgon har jag inga lektioner. ALLS. Då blire träning med Agnes och Mollan på friskis och sedan plugg! 
 
/Elin

Kommentarer
Postat av: Anna

Cool bild! ;)

2013-03-26 @ 15:18:00
URL: http://annaa.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0