rumpi på den här dagen

 
 
Har åkt på en jäklans förkylning så igår och idag har jag stannat hemma från skolan. Vaknade typ halv sju imorse av någon konstig anledning och kunde inte somna om igen, så jag gick upp och fixade frukost. Sen dess har jag suttit och skrivit på mitt engelska-tal som jag ska ha imorgon. Nu är det klart och fysiken ligger och glor på mig från skrivbordet. FY.FAN. säger jag bara. Är typ taggad på att plugga samtidigt som jag inte är det. Jag vet att om jag pluggar rumpan av mig nu i eftermiddag så kommer allt kännas så sjukt bra ikväll när jag ska sova. Och förhoppningsvis kommer provet då också gå ok. Men sen har vi ju det där med One tree hill också....började nämligen kolla på det igår från avsnitt 1 och fastnade direkt som fingret i en förliten ring (XDXDXD you know the feeling!!). Får väl lägga upp nån sorts strategi för den här dagen. 40min plugg, 1 avsnitt, 40 min plugg.....
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0