perfekt

 
 
Gjorde som alla andra coola bloggare: provade på att göra bananpannkakor! Gick och köpte ägg och banan efter skolan och blandade ihop en liten smet. Allt jag hade i var en banan och ett ägg (+ lite vaniljsocker!) och sen var det bara att mosa ihop det där till gegga och steka. Hade lite sirap på och VOILA! Fan asså, trodde det skulle vara rätt äckligt, men icke sa nicke. Det satt gött i kistan må jag säga! 
Denna tisdag har jag haft fysik, matte och idrott. Nu sitter jag hemma, mätt i magen och tar det lugnt en stund. Skulle egentligen gå på skivstång med Agnes och Molly men jag begav mig hem istället eftersom min hals har börjat göra ont under dagen...aouch! Hoppas inte nån jäkla förkyldning kommer nu!
 
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0