who started it?

 
 
Här kommer två bilder från i lördags. Jag och Isidor gick ut i eftermiddagssolen och tog lite bilder i Tanto. Dock försvann solen bakom husen långt där borta så vi hann inte vara ute så länge. 
 
Idag är det måndag och ny vecka. I söndags gick jag upp klockan sex för att spela en fotbollscup. Vääääldigt segt och jobbigt att gå upp så tidigt på en söndag, men vi kom iallafall trea så det va riktigt kul! Efter cupen satt jag och pluggade med Isidor resten av dagen och bara chillade. Idag slutade jag tjugo i två och har typ pluggat lite till och från sen dess. La undan böckerna för en timma sen och kollar nu på Guldbagge-galan. Ska banne mig gå och lägga mig tidigt idag och vakna upp pigg som aldrig förr.
/Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0